OKUL RANDEVU SİSTEMİNE GEÇİYORUZ

      SAYIN VELİLERİMİZ OKULUMUZ ARTIK BAKANLIĞIMIZIN YAPMIŞ OLDUĞU VELİ RANDEVU SİSTEMİNE GEÇİŞ YAPMIŞTIR.ÖĞRETMENLERİMİZLE GÖRÜŞEBİLMEK İÇİN RANDEVU SİSTEMİNE GİRİŞ YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.RANDEVU SİSTEMİ KILAVUZU AŞAĞIDAKİ GİBİDİR.TEŞEKKÜRLER.

OKULRANDEVUSİSTEMİKULLANIMKILAVUZU

    Öğrencivelilerininokuldakiöğretmenlerle görüşmezamanlarınıayarlamakamacıylabir okul randevu sistemi geliştirilmiştir.

    Okul internet siteleri üzerinde çalışacak olan sistemde, öncelikle okul yöneticileri öğretmenlerin randevu saatlerini ayarlayacaktır. Veliler, okul internet siteleri üzerinden e- devletkullanıcılarıylasisteme giriş yaparak öğretmenlerin zaman çizelgesinde boş olan zaman dilimleri için randevu talebinde bulunabileceklerdir. Randevu alınacak haftadan önceki cuma günü öğleye sistem açık olacaktır. Öğleden sonra okul yönetimleri öğretmenlere randevu saatlerini bildirecektir.

   Öğrencinizinöğrenimgördüğüöğretmendenyadayöneticilerdenrandevualmakiçinaşağıdaki adımları tıklayın

1.     Aramaçubuğunaeminecumaucar.meb.k12.tryazın.Okulumuzun websitesi açılacaktır.

 

2.     Açılansayfadaaltındayeralan Bağlantılar kısmında yer alan OkuldanRandevuAlbölümünütıklayın

 

3.      Açılansayfadae-devletkullanıcıadınızıveşifrenizi girin

 

4.     Açılan sayfada Randevu almak istediğiniz öğretmeni veya yönetici seçerek randevunuzu onaylayın

Veli,sistemüzerindengirişyaptıktansonrarandevutalepedebileceğigibi,aktifveeski randevularını görebilecek ve günü gelmemiş randevusunu iptal edebilecektir.

1.VeliBilgilendirmesi:

·        Randevuİptaliyapılmasıdurumundasistemüzerindenveliyeepostaileiptalbildirimi yapılmaktadır. Gerekli durumlarda veli ile iletişim kurarak bilgilendirilme yapın.

 




Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi